Wekr zoekt thuis-vrijwilligers voor haar helpdesk. Meer specifiek het 'bemannen' van de chat-functie. Bezoekers van het Wekr platform en klanten kunnen hulp vragen bij het zoeken op de Wekr website of bij andere arbeidsmarkt vragen. Bezoekers worden ook actief benadert om hen te interesseren voor Wekr diensten.

Functie inhoud: Het betreft zelfstandig werk dat thuis achter de computer gedaan kan worden, maar dat wel in teamverband georganiseerd wordt. We zoeken mensen die samen met hun teamgenoten de planning van de bezetting willen invullen.

  • u helpt bezoekers en klanten bij hun oriëntatie en navigatie op het Wekr platform;
  • u maakt notitie van behoeften, wensen en vragen;
  • u helpt bezoekers en klanten waar mogelijk bij hun wensen, vragen en klachten;
  • u beantwoordt vragen voor zover als mogelijk en geeft andere vragen door aan de coördinator;
  • indien Wekr geen antwoord c.q. oplossing voor de bezoeker heeft verwijst u waar mogelijk door naar andere partijen.

We verwachten:

  • een respectvolle, discrete en prettige communicatie met de bezoekers van ons platform;
  • openheid, feedback en een collegiale loyale opstelling naar het helpdesk team en de coördinator met betrekking tot vragen en problemen van bezoekers alsmede klantbehoeften, klantwensen en klantvragen van klanten;
  • een dienstverlenende, maar ook zakelijke instelling

Wekr biedt:

  • een briefing over de werking van de Wekr website en de chat functies;
  • een training als helpdesk medewerker;
  • regelmatige begeleidingsbijeenkomsten;
  • een onkostenvergoedingsregeling.

Waarschuwing: Wekr wijst er uitdrukkelijk op dat het hier vrijwilligerswerk betreft waarvoor een vrijwilligerscontract zal worden opgesteld.

Meer informatie? Mail onze coördinator